23 Temmuz 2016 Cumartesi

| t a n ı ş m a

Herkese merhaba, bloğuma hoşgeldiniz! Dürüst olmak gerekirse ilk defa bir blog işine baş vuruyorum ve oldukça heyecanlı aynı zamanda da ne yapacağımı bilmiyorum. O yüzden ilk paylaşımımda sizlere kendimi tanıtacağım, daha sonra da inşallah her şey planlaşdırdığım gibi gider.

Adım Manzar, soyadımsa Rzayeva. Azerbaycan'da 19 Kasım, 2000'de doğdum ve orada büyüdüm. Hayatımda hiç bir zaman Türkiyede olmadım ama olmayı çok fazla isterim. Türkçeyi ise sevdiğim kullanıyorum. 14 temmuz 2015de Azerbaycan'dan ta Amerika'ya taşındık. Azerbaycan'da olduğum zamanlar kitapları alamıyordum bazı nedenlerden dolayı o yüzden de kütüphaneden okuyordum sadece. Ama Amerika'ya taşındıktan sonra artık gerçekten sevdiğim kitapların elimde olmasını istediğimi anlayarak 1-2 kitap olan kitaplığımı doldurmaya başladım.

Amerika'nın Kentucky devletinin Bowling Green şehrinde yaşıyorum ve Greenwood High School'da 11ci sınıftayım. Yaşım 15, 4 dilde konuşa ve yazabiliyorum, bu sene inşallah 5 olacak. En sevdiğim kitap türleri romantik, komedi, fantastik. Sıcak çikolataya aşığımdır, ha bir de matematiğe aşığım.

Galiba benden bu kadar, o zaman kendime iyi şanslar diliyorum ve sizlere de iyi okumalar!

📷Bookstagram: lostpagesofbook
👻Snapchat: lostpagesofbook
✉️Mail: rzamanzar@gmail.com

2 yorum: